Sidor

onsdag 6 maj 2009

Hälsa på lika villkor???


JAha, då var man hemma efter 5 km i Götet, fasen vad vi spurta de sista 700 meterna, grymt kul! Satte mig i soffan o öppnade mitt andra kuvert från statistiska centralbyrån, En enkät om hälsa, hm... E man normal tro??? Jaja, träningstimmarna i veckan räcker till i alla fall!
Mysigt med piknick efteråt!
E så sugen på chips, Mmm... e de ingen som kan komma hit o dela en påse med mig??? KOmmer inte ens ihåg när jag åt chips senast, o det borde man väl ändå vara värd efter denna dagen?!
Dags att Nana... Skönt att en lugn helg väntas!
Sleep Tight!
Superkul att vi är obesegrade!!! Heja T/G!!!
Imorgon är de lunch hos gammelmoster Evy, Panerad fisk, det är bardomsminnen det!!!

1 kommentar:

Hildur sa...

Tack så mycket!!! *jätteglad* Har nog inte förstått riktigt ännu. Men det är såå roligt! Nu är jag helt slut. Både mentalt och fysiskt. Det har varit en lång dag. Men rolig! :-D