Sidor

tisdag 21 juli 2009

Kan man annat än att älska o bedora detta underbara barn?!

Även ett litet tillskott i familjen, en lite katt.

Var o hyrde Sex and the city - The movie.... Igen.... Fanns inte o köpa, har haft den bränd ,men hittade den inte... Så det blev att hyra idag... Helt underbar film. Vet inte hur många timmar jag lagt på denna serie. Hur många tårar som fälts, och hur många sjuka skratt som skrattats!
Borde skriva en låååång kärleksförklaring till "min" serie en dag!
På något vis känns det ändå som att vi fått lite distans till varandra. Innan levda jag mitt liv genom serien. Drömde o önskade att jag kunda ha det där livet... Men idag är jag glad att det bara finns vid sidan om!!! Till hands om jag behöver det o lägga det åt sidan när det inte passar in...

Köss

Inga kommentarer: