Sidor

lördag 10 september 2011

Renovera Barnrum, I like...

I bland går jag in isådana sjuka inspirationsstimm, så jag nästan tröttnar på mig själv... Går fram o tillbaka o vet inte var jag ska börja, nu blev det Emmys rum... Håller på o river tapeter o det är såååå sjukt tråkigt, men det kommer att bli så bra!!' när jag orkar göra klart...
Här är i alla fall lite fina gobitar!!! Lite historia från rummet!!!

Sitter o kollar på ettan nu, Mia Skärringer, sjuukt kul!!

Hoppas att jag kan ge en uppföljning på renoveringen snart!
















1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,
vad renoverar du för något? Skulle vara spännande att se! Är det så att du renoverar skulle det vara kul om du vill visa upp det på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela