Sidor

tisdag 3 april 2012

Black magic kitchen!

Påsken närmar sig o jag insåg igår att jag faktiskt slängt alla påskprylar förra året, eftersom det behövdes nya! Har investerat i lite nya fjädrar. Schnyyyggt!!

Igår spelade jag fotbollsmatch, riktigt roligt men sjuukt kallt! Mina stackars barn var med o idag har mitt mammahjärta lite skuldkänslor för Bettys rinnande ögon, brr... Fan!!

Lite bilder från mitt kök som är Såå påskpimpat... Nää... Känns som påsken hinner passera innan man ens fått upp prylarna!






Är väldigt sugen på att göra om Bettys rum, får tänka o se vad jag kommer fram till! Tänker att det skall vara någon form av djurtema, antagligen blir det en vägg med den här sedan får ödet bestämma resten!!


Emmys lilla hästvärld!


Upp o hoppa, dax att åka till kiropraktorn!! Sedan ridtur med Emmy!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: