Sidor

fredag 7 september 2012

Tack!

Ojoj.... Här kommer lite före- bilder på Strömma, känns ibland som att det är hur långt som helst kvar och ibland så ser jag det färdiga resultatet framför mig, en fantastisk förmåga jag har som jag hela tiden försöker hålla fast vid när andra tycker mindre likt som jag.
Visst vet jag att det är mycket att göra, så jäkla dum är jag inte, men jag är däremot envis o arbetar med min dröm och jag tycker sällan något är omöjligt!
Är så galet tacksam för alla uppmuntande ord, begaistrade blickar o Ni som blir alldeles lyriska när Ni ser stället, Ni ger mig galet mycket energi att fullfölja min Dröm! Tack!!






















Igår fick jag ett brev på posten, med mitt älskade halsband.
I augusti var vi på en mini-semester på Öland, vi bodde på ett ställe som heter Strandnära, som faktiskt fick både mig och Claes att insé hur vackert Strömma kan bli.
I alla fall, när mina barn Emmy och Betty föddes så köpte jag två flickfigurer som jag haft på mig i ett halsband sedan dess. Jag lyckades tappa/Slarva bort det på Öland och var verkligen otroligt ledsen över det, men igår så kom brevet på posten, tack Kära Kära Strandnära för Er omtanke och inspiration!!
Kolla in http://www.strandnara.com/
Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: