Sidor

tisdag 25 januari 2011

Från barntapet till 18 går fort...

Presenter till en 18-åring...
Är precis hemkommen från kalas, Sandra, en av alla mina fina kusiner fyller år idag!! Här ser Ni presenterna hon fick av mina flickor o mig!!
Tänk när man fyllde 18, då hade jag shot-kalas... Det är ju faktiskt hela 10 årsedan... brr...








Här nedan ser Ni min för tillfälligt favvo-barntapet!! Så otroligt fin, kommer från Mr perswall's nya kollektion Hide and seek!



Vad vill jag bli när jag blir stor???

4 kommentarer:

Linnea sa...

Å den tapeten va faktiskt väldigt fin... :)Letar efter en tapet som man kan sätta som en remsa på väggen i Leias rum som inte e rosa och har prinsessor på... :)

Marina sa...

Linnea, vad vill Du ha för färger?? Jag kan kolla lite om Du vill... Har ju rätt hyfsad komll på vad som finns fast jag är mammaledig... Sitter faktiskt just nu på jobbet, kan ju inte slita mig härifrån riktigt... Stil o färger så ska jag komma med förslag!!

Sandra sa...

Tack så mkt för dom fina presenterna :)) kompisarna har redan börjar fylla i, i boken :) skitkul att läsa :) haha

Linnea sa...

Jag har egentligen inget i tanken. Men något i denna stilen som du visar här. De e ju helt vitt övrigt i rummet, förutom grått och rosa. Har någon tanke med djur eller så. Ugglor e fint men som sagt, den skall sitta som en vepa, inte stora skrikiga tapetmönster. Gärna något lite pedagogiskt :)