Sidor

lördag 10 oktober 2009

Dödsångest Allan... Musiken är min räddning...


Att flyga har verkligen aldrig varit min grej, det har alltid varit mycket ångestframkallande... Det minskar förstås för varje gång... Men... När vi åkte hem i torsdags kväll, usch säger jag bara... Känslan av att vara totalt utlämnad och inte kunna styra mitt eget öde, det är det värsta jag vet!! När planet väl hade landat efter all turbulens så kom nästan tårarna, jag vet att jag är lite väl mesig i just detta fallet, men detta är min svaga sida... I flygplanet efter landningen spelades Ane Brun - Big in Japan, så otroligt vacker låt... Jag överlevde även denna gången och förmodligen nästa... Tekniken är fantastisk!!!

http://www.youtube.com/watch?v=iIiRXQTsWTo

Emmy har börjat prata Stockholmska efter Grekresan, fattar inte vad hon fått det ifrån, kanske vill hon bara låta mer viktig...

KENT - Töntarna
Vad ska man säga, helt fantastiska!!! Påminner mycket om mitt liv, saker som betytt mycket för mig o även för andra! Älskar att dom kan ge mig tillbaka känslan från förr, dom sätter orden o musiken precis i rättan tid!!

1 kommentar:

Camilla sa...

Hade dock varit roligare om man kan gjuta själv, frakten mellan Kalix till Malmö är inte nådig! :/