Sidor

måndag 26 oktober 2009

Ett litet krypin...






Våran lilla gästtoa, ett litet krypin där jag trivs... Haha... kan man skriva så? Jag trivs mest för här förvarar jag mina accesoarer o hårprylar mm....

Tavlan med handavtryck kan man säga att Emmy tillverkat! När jag höll på att renovera toaletten när hon var mindra så dök hon ner i färgburken o vips så smidigt med handavtryck. Behöver inte gå på någon avancerad mammagrupp för att fixa det! Den andra tavlan har jag tillverkat till alla mina prylar. En liten bit mdf som jag tapetserat på. Sedan har jag spikat i lite finare spikar o dratt ståltråd i mellan, o vips, haha... Så har man en fin översikt över alla accesoarer>!! Det lilla hjärtat köpte jag häromdagen på Kappahl... Som jag skrivit om i ett tidigare inlägg. Ett dofthjärta som sprider en fantastisk doft! Bilden längst ner är en "doftgran" haha... Tycker den är vacker o charmig!

Idag har jag med hjälp av min svägerska stänglat in hästkraken Fisen som Emmy fick förra veckan! Var även på växtriket o införskaffade mig lite prylar! Min mor o jag var också i en tygaffär, hjälpte henne med kulörvalen till hennes nya kuddar!! Really nice! Hoppas att komma kunna återvända med resultat!

Shit, nu är det dags för testmatch i fotbollen. Leta fram understället, jippie!!!

kram

1 kommentar:

Lotta sa...

Jättefint!
Ser ut som en tapet från "Grand Cru". Den är verkligen jätteläcker!
Há det gott!