Sidor

lördag 24 oktober 2009

I mina drömmar äger jag ett hotell....

En hotellbar jag gärna skulle besöka!


Om jag hade haft möjlighet i mitt liv hade jag öppnat ett hotell, med såklart ett unikt koncept! Vilket verkligen har varit på tapeten de senaste åren. Min idé är fortfarande lite unik jämförelsevis vad som finns idag på marknaden. Så jag hoppas ändå under denna livstid kunna förverkliga min dröm!
Hotell har alltid fascinerat mig. Jag älskar kundservice, speciellt när den är äkta! Inredning står ju också rätt högt upp på listan. Det sociala! En schysst bar har jag aldrig tackat nej till o även utsökt god mat! När jag själv väljer att bo på hotell vill jag ha en upplevelse, en doft o stämning som jag kan förknippa med vistelsen! På ett hotell finns alla mina intresseområden!
Jag gick hotell o Restaurang på gymnasiet, det var där mitt intresse väcktes.


The BIB Hotel!!

E någon intresserad att starta detta projekt med mig är ni hjärtligt välkomna att höra av Er ;-)





Grymt bra låt!!!

(Bilden är från ett hotell i New York - The Bowery hotel)

Inga kommentarer: