Sidor

tisdag 10 november 2009

Kädisarna är plötsligt "vanliga"...







Var det någon som kollade fotbollsgalan igår... ´Det gjorde jag som nämnt tidigare... Bilden högst upp på Jessica Almenäs, finns det något ni känner igen...? Inte fotbollsspelaren alltså... Örhängerna är från Gina tricot, vad kan dom kosta, 200:-???
Jag kollade även på förkväll i fredags... Tyckte Carin Da Silvas klänning var fin, eller rättare sagt var Carin fin i klänningen! Och nu var jag inne på aftonbladet.se o läste en artikel om Lindex nya klädkollektion affortable luxury ( som retar många tydligen, se nedan...), nyfiken som jag är går jag vidare till Lindex hemsida o vips så ser jag klänningen som Carin bar i fredags. Så därför vidare i min research går jag in på tv4.se o läser lite om förkväll, där man också kan läsa om programledarnas outfit... Om inget annat anges är kläderna från Lindex...
Tillbaka till artikeln på aftonbladet.se om Lindex nya kollektion affortable luxury som endast tillverkas i storlekarna 36 och 38
Tänk att det äntligen är någon som vågar!! Så många som inte klär sig efter kroppsbyggnad... O visst kan folk vara sura, men ska vi då som är "normalt" byggda bli förbannade över att alla XL-avdelningar som finns runt om i landet??? Häng mig inte för detta... Bara en åsikt...
Hejja Lindex!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju nån storl mellan 38 o XL. Antar att jag är onormalt byggd i dina ögon. Tråkigt!

Marina sa...

Visst finns det de! O jag menar inte att något eller någon är onormal på något vis, jag bara menar att läggs tid på för mycket skit egentligen... Alla ska analysera in i minsta detalj, jag tyckte det var en kul grej helt enkelt...

Camilaa sa...

Heja Marina!!