Sidor

tisdag 17 november 2009

No Ikea... Inte så ledsen för det... Advent advent!



När jag kom hem från jobbet o skulle hämta min lilla familj, så låg dom sovande i Emmys säng. C är krasslig som bara den, typiskt, men det kommer nya chanser... Var faktiskt inte supersugen på utflykten. Istället blev det utflykt till Lampfabriken, skulle kolla ytterbelysning, men behöver tänka lite till... Men lite inspiration inför advent fick jag fångat med mobilen!
Till helgen dåjäklar blir här julpyssel för hela slanten!!!
Nyss hemkommen från innebandyträning. Sträckte någon typ av jätterumplår muskel, fan med... Men det går nog strax över, hoppas jag verkligen!!!
Imorgon vankas arbete igen så nu dags att sluta ögonen... Nattnatt!!

1 kommentar:

Lotta sa...

Så mycket fin belysning!
Ja, här ska också börja pyntas redan denna helgen.
Jag har så ont om tid nästa vecka, så jag "tjuvstartar" lite;)

Det vore ju urläckert att tapetsera några våder i hallen.
Tyvärr har jag inget ställe att "smälla upp" någon tapet på just nu:(

Há en bra dag!