Sidor

torsdag 12 januari 2012

Black magic home...

Mitt hem är precis tvärt emot de här. Svart med breda, vita o blanka foder, o jag bara älskar det, men detta är verkligen något som lockar mig, svarta foder, Mmm.... Så sjukt snyggt, är toksugen på det här, men mycket arbete krävs för att trolla om vårt hem till detta.

Lyssnar just nu på Zlatans bok, o jag har blivit rörd flera gånger o ändå är jag bara på kapitel 5. Typiskt om man är idrottare i själen, sådant kanske inte alla hade blivit berörda av, när han fick ta steget upp i Malmö FFs A-lag.

Håller på att pyssla o dona hemma, gillar att göra lite rokarder mellan rummen o de som hägrar mest i mina tankar just nu är att måla lite möbler vita och eventuellt hitta en fantastisk fototapet.... Fast projekt nummer ett är gästtoan o Bettys rum!!

















Inga kommentarer: