Sidor

torsdag 19 januari 2012

Drömkök!!

För ungefär 1 årsedan så fick jag förmånen att sätta in mitt drömkök, underbart och jag är så glad!
Igår så läste jag i min 10-årsdagbok, för ett årsedan skrev jag, nästa år ska jag söka till Sveriges mästerkock! Tokigt, men så blev det inte, men kanske nästa gång!

Idag ringde en vän till mig o bad mig att jag skulle göra en plockmatsbuffé till hon och hennes kollegor, oj vad glad jag blev!!

Idag har jag varit på jobbet, 2 tapetleverantörer var på besök, den ena visade riktigt kul grejer, men andra var lika tråkigt som det brukar vara.... På något vis så hoppas man alltid att det ska bli någon överraskning...

Imorgon bär det av till Halmstad för lite mys o shoppingdag! Kuuuul!!

Här nedan får Ni se några kök som jag tycker är gudomliga!! Kanske ska ta lite inspiration härifrån inför året!!














Här kan jag tänka mig att äta!!



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: