Sidor

fredag 6 januari 2012

En hemnet runda

I förrgår låg min dotter Emmy o jag i sängen o kolla på en massa fina hem, fantastisk inspiration vill jag säga, fatta vilka vackra hem vi har i detta avlånga land!! O jag bara älskar dessa tre bilderna nedanför!!

Idag blir det ridtur ute i det fina vädret, äntligen har Emmys häst kommit på benen igen, trodde aldrig den skulle bli bra, mrn skamm den som ger sig. Hästen fick något som heter fång redan 1.5 vecka efter vi hade köpt den, brrrr..... Efter ett ex antal veterinärbesök o recept så peppar peppar.... Är så underbart o se Emmy gå in helhjärtat när vi är ute o rider o modig är hon oxå!!

Idag är det jaktdag för mannen min, får se i eftermiddag om det blir några uppspikade lik på väggen!!










- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: