Sidor

söndag 15 januari 2012

Mitt val...

Ojoj, Nu har jag gett upp, eller vad ska man säga....? David min kusin är superfinurlig på träning o mat, o jag som inte känt mig optimal efter Betty föddes så tänkte jag, Nu jävlar!!! Men idag har jag tagit beslutet o lägga ner min påbörjade lilla resa av mat jag kanske inte skulle högprioritera annars.... Jag älskar ju att baka o laga mat, det är min passion, en del av mig. Jag tackar mina fina kusse för hjälpen o jag lovar att alla tips o råd kommer att komma till nytta!! Så, nu äntligen kan jag ställa mig vid min spis igen o lägga på ett extra kol på träningen istället, nog om det!!

Igår var jag på innebandymatch, vårat Dam A-lag spelade match, o mitt lilla idrottshjärta gör så att jag blir alldeles rörd o börjar gråta när det blir mål, ska jag låta bli att titta på innebandy tro?? Idag har jag spelat atch med B-laget, o va sjukt kul det var!!! Tack Bruds!!

Jag filurar på att sätta upp en fototapet bakom tvn i vårt tv rum, väggen är 5x2.8, har hittat lite alternativ, men ingen optimal ännu, vet någon vad för typ av program man kan använda sig av för att tillverka en själv?? Kolla på första bilden nedan, typ något sådant, men sitt egna kollage liksom, som symboliserar oss!!
De andra tycker jag bara är helt fantastiska!!















- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

Sofia sa...

Ja jisses så skoj det är att vinna...
Kul att du är tillbaka... Like the good old days, haha...
Menar du att vi ska slåss om vem som ska få ha världskartetapeten hemma?? :)
Ses imöra... Puss